Tema: Re: Saremos sala Estijoje
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2009-06-17 16:31:25
Neidomus wrote:
> Visai sudomino tos dideles kainos, kalbos apie uodus ir skruzdeles, taip pat
> masinos pakavimas i maisa. Prasom placiau. Aciu labai.

Tai buvo senai (12 metų atgal) ir neteisybė ;)

Škias taip:
  nepadorus kempingas buvo už Kuresarės kairėje, tarp uosto ir
aerodromo. Jei dar yra ir toks pat - VENGTI. Padoresnis buvo už
Kuresarės dešiniau, Mandjaloje, bet iki jo kokie 8-10km.

Tuomet buvau pėsčias, nuomavaus dviratį. Nelendant giliai į šonus, salą
galima patogiai apvažiuoti per 2 dienas: pietinė/vakarinė bei
rytinė/šiaurinė.

Kainos tuomet buvo pusėtinos - įvertinam kad sala. Kuresarės centre
tuomet buvo savitarnos valgykėlė, kur maistas pigus ir geras.

Antrą kartą buvom Hiumaa /Saremaa, bet su savo mašina, prieš kokius 7 metus.

Hiumaa absoliuti dauguma kelių - dolomitinis žvyrkelis. Dolomito dulkes
po to valiau dar kelis metus.
Maistą galima gauti tik rytinėje salos dalyje (kardla, Kaina), kažkiek
Koressaare; bet užtai vakarinėje - absoliučiai atsijungti nuo visko.
Jūra, įlankėlės plokščiu dugnu, akmenuotas krantas, pušynas...

Iš Hiumaa į Saremaa buvo keltas. Iš Emmaste. Du ar tris kartus per
dieną. Brangus. Eilė pagal užsirašymą.

Saremaa: keliai geresni, pagrindiniai asfaltuoti.

Ties Panga (berods) yra kokių 20-25m aukščio atodanga. Ten buvom vakare,
nakvoti galvojom kempinge ties Ninase. Kempingas labai nepatiko, grįžom
kiek atgal (maždaug ties Kugalepa / Merise) ir pasistatėm palapinę ant
jūros kranto.

Vaizdas toks: akmenuotas paplūdimys, menkas pušynas vakarinėje pusėje ir
visa pakrantė nusėta iš akmenų pradėtomiss krauti krūvelėmis - 20-25cm
aukščio. Aplyginau vietą, išskleidžiu palapinę, pradedu krauti nuosavą
akmenų krūvelę laužui ir .... skruzdėlės. Rudos, mažos. Keliauja
ordomis, po akmenimis. Iš maždaug 50m pločio pakrantės, palapinę galima
pasistatyti tik apie 4m pločio juostoje ties vandeniu. Bet vieta gera.

Iš kitų atrakcijų, siūlau pervažiuoti keliu nuo Riksu iki Lou / Lope.
Kai kur gali būti sunkiai pravažiuojamas, ypač palijus, bet vaizdai
atperka vargą.

Tiesa, Kuresarės pilį pažiūrėti galima, bet ta pornografija tarp pilies
ir jūros ...
--
  ejs