Tema: Re: Saremos sala Estijoje
Autorius: heilandzack
Data: 2009-06-17 21:24:40
Neidomus rašė:
> Visai sudomino tos dideles kainos, kalbos apie uodus ir skruzdeles, taip pat
> masinos pakavimas i maisa. Prasom placiau. Aciu labai.

Mes buvom pernai su dviejų metų vaiku. Gal kiek brangiau lyginant su LT
kainom, gal ir vėsoka, bet ir savotiškai gražu ten jei nesusikuri
iliuzijų. Viską apvažiuot galima per dvi dienas, bet jei oras geras,
galima ir ilgiau laukiniu pajūriu pasimėgaut. Kuresarej yra geras info
centras, duoda visą info. Apsigavom tik su kempingu vienąkart vakarinėj
daly. Infocentras davė žemėlapį, tai ten kur turėjo būti keli kempingai
vienas šalia kito, buvo tik miškelyje staliukai ir suoliukai ir vieta
laužavietei, daugiau nieko, tai toks ir "kempingas".
Patiko žygis aplink pusiasalį, kurio smaigalyje yra pasviręs švyturys -
pakrantėj gražūs akmenys, įdomi augalija ir visiška ramybė, nei gyvos
dvasios.
Šiaip visai gera kelionė palei Baltiją iki Saremos, bent vieną kartą
gyvenime reikia pravažiuoti, man patiko, nors oras ir nelepino.

P.S. Skruzdėlių nesutikom :)