Tema: Re: grafas
Autorius: KJL
Data: 2010-02-21 14:41:26
Jūs turbūt juokaujate!!! Jeigu grafa yra retas žodis, vadinasi, aš - Romos popiežius... Juk ta grafa vartojama net kasdien, kai kalbama apie įvairių dokumentų pildymą. O grafo ir grafos painiojimas yra tik prasto kalbos mokėjimo ir nuojautos (būtinos vertėjui) neturėjimo požymis.

Vertimo pavyzdžiai iš vieno darbo, kuriame yra 50 puslapių. Visi sakiniai eina vienas po kito:

Išskaičiavimas atliekamas ribinių stiprumo  bei eksploatavimo būdu pagal  PN-76/B-03001, įrodant , kad , eksploatavimo metu yra tenkinama vamzdyno stiprumo sąlyga. Vienetinis grunto spaudimas į vamzdį paskaįčiuojame pagal  PN-83/B-03010  formulę. Vienetinio spaudimo grunto į vamzdį tolygiai paskirstyto pagal apvalkalą priimame vidurkį ir apskaičiuojame pagal formulę.