Tema: Re: Va jums mokestinis niuansas, gal kam aktualu
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-07 09:20:42
Nu ne visai. Popierizmo daugiau, nors ir nelabai. Svarbiausia, ant
sąskaitos tavo PVM mokėtojo kodas turi būti nurodytas ir tas sakinukas
prirašytas.

Ir: jeigu klientas užsienietis fizinis asmuo, tai jam privalai PVM
priskaičiuot. Bet tai tokių tikriausiai praktiškai nėra.

Dėl PVM deklaracijos kas mėnesį tai reikia susižinoti mokesčių
inspekcijoje, ar tikrai. Vokietijoj nuo apyvartos priklauso, ar kartą
metuose,  ar kas ketvirtį, ar kas mėnesį.

Tą formą tai jo, reikia. Kartą metuose.