Tema: Re: Va jums mokestinis niuansas, gal kam aktualu
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-06 20:49:12
Jei esi PVM mokėtotojas, _visada_ privalai "kalti" PVMą, nepriklausomai
nuo to, fizinis tai asmuo, ar ne fizinis.

Tik tiek, kad kitam PVM mokėtojui tai iš principo nesvarbu, ir kainos iš
esmės nekeičia, o fiziniam asmeniui - keičia, nes galutinis varotojas
galų gale ir yra tas subjektas, iš kurio kišenės PVMas keliauja į
mokesčių inspekciją :)