Tema: Re: Va jums mokestinis niuansas, gal kam aktualu
Autorius: Sail
Data: 2010-01-06 13:37:02
Suprantama, tuo labiau kad vietiniai moka grynais ir pinigu nepraso.

O bet taciau vykdant apskaita kaupimo principu, galima traukti i apskaita
sanaudas. Ir, manyciau kad tapus PVM moketoju, galima atskaityti PVM. Galima
turto savo dali priskirti individualios veiklos vykdymui (jei tokia verslo
forma) ir traukti i sanaudas.

Zodziu galima blusinet, kazkiek kazko sutaupant.