Tema: Re: įstatymų nustatyta tvarka atsako už bendrovei padarytą žalą
Autorius: Romas Z.
Data: 2011-04-13 18:19:58
Tai taip, bet visa tai - įrodinėjimo menas.
Be abejo, teisme visi staiga pavirsta nekaltom avelėm, o kalėjime, kaip
žinia, visi sėdi nekalti.

"Sail"  wrote in message news:io3e7q$clf$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei nesveiko proto, tai ir taip nepakaltinamas, kokia dar atsakomybė.

Mano kuklia nuomone, jei ir padarė vadovas nesamonę, bet nesant
savanaudiškumo ir piktybiško kenkimo požymių, jokia atsakomybė negresia.