Tema: Re: del tikslaus vertimo
Autorius: Ruta
Data: 2010-10-07 21:41:26
Net nežinau, ką patarti, nes tokio vieningo nusistovėjusio termino tai
kaip ir nėra. Kadangi "After Sales Service" apima labai platų veiklos
barą, kur konkrečiu atveju gali būti daroma ne viskas, o tik tam tikra
dalis tų dalykų tai ir bandoma suktis įvairiais aprašomojo pobūdžio
pavadinimais. iš kitos pusės, dideli koncernai stoja piestu prieš
bandymus tą jų "After Sale" iš viso versti, galbūt bijodami (ir, ko
gero, ne be reikalo ir iš karčios patirties), kad tas vertimas bus tokio
lygio, kaip čia nagrinėjamas pavyzdys - t.y., realiai niekas
nebesupranta, kas tai yra.

Aš dažniausiai siūlau "Klientų aptarnavimą po pardavimo", bet jeigu
kolegos pasūlytų ką nors geresnio, mielai išklausyčiau :)