Tema: Re: Toooooomas
Autorius: rimm
Data: 2010-03-01 19:04:35
o cia kuria dali mano pranesime vadini kontekstu, dar ir absurda kazkur
matai? :) o gal turejai omeny visa teksta, bet norejai pafarsiruot mandriu
israisku kad protingiau atrodytu, bet tai zinok tada pries naudojant
nepakenktu paziureti i reiksmiu zodyna, na nesvarbu :) is to kad nenaudoji
lietuvisku rasmenu irgi matau nebaiges mokyklos, tai jau kaip ir paspaust
ranka vienas kitam galim? :D ale betruko pasauliui dar vieno kur benueitu
uzkietejusio niuruolio. bet reikia pripazinti, nustatyti amziu is ta karta
naudoto rasymo stiliaus, laaabai idomus metodas. turbut ir is poetu
naudojamo stiliaus amziu galima nustatyti. kas del savotiskai kompleksuotumo
tai negalima nesutikti. nu ate, seni, nori buti rafinuotas bet nepakankamai
stengies :)