Tema: Re: kiek atlaiko amperu___________
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-02-26 08:52:58
Senaisiais laikais aš tiek newsuose nesedėjau, tad pats škėma pradėjau sekt kokiais 2004, kai dar knyguolis reikšdavos :), po to lyg šiektiek pertrauka buvo, tada aš su levu apsikeitėm pora žodžių apie shkėmą, dar sakė kad nebegrįš jis..  ir, pyst, atsirado, man rodos vat šitie trys mano postai ir buvo tada :) Dar įmesiu ketvirtą, kur pasirašęs ne shkėma, ir ne jo stilius, bet sakyčiau turbūt vienintelis jo pasekėjas, kuris bent kažkiek panašus i jį..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!