Tema: Re: Tai kur shkema?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-02-26 08:43:41
Pastebėjimas, kad shkėma buvo jau pora kartų išlindęs po to kai kalbos pakilo :) O šiaip jis gi pagarbos susilaukęs buvo jau kol gyvas buvo, taigi nereik sakyt, kad tik po mirties :)
O apie muzikos dinozaurus manau kiekvienam savo nuomonė.. Aš manau, kad laikas daro savo, nežinau kaip ten su nauja senių kūryba, bet tikrai smagu kai sugrįžta ir pakartoja 'the old times'.. Gal tik keistai skamba, kai garsas toks švarus, be kasetės hiss'o ir low fidelity :)
www.videocut.lt - Pigus video montažas!