Tema: Re: Noriu pareklamuoti puikia svetaine.
Autorius: siGis
Data: 2009-09-03 19:42:53

"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message news:h7o3og$6mt$1@trimpas.omnitel.net...
> šita vieta man ypač patiko :) remtis kažkieno subjektyviu vertinimu priimant
> sprendimą.... nu ką aš žinau :) Bile tik padeda....

Kaip jums pavyko perskaityti tik sakinio antraja dali.

> Ligonis yra absoliučiai kompetentingas įvertinti gydytoją, nes bet kuriuo
> atveju sveikti reikės jam. Gydytojas gali padėti, nesikišti arba pakenkti,
> ir tai labai svarbu.

Na cia tai visiskai nesutinku. Panasu kad neteisingai suprantate zodzio kompetencija reiksme.

> Wikipedia pasikliauti negalima, ypač lietuviškąja jos dalimi

Rimto pagrindo sitaip teigti neturiu. Kad lietuviskoje dalyje informacijos daug kartu maziau arba daznai net ir visikai nera tai tiesa. Uztektinai klaidu buna privelta net vadoveliuose.

> Taigi, kaip jau minėjo Arūnas, toks reitingavimas kažkiek atspindės gydytojų
> atliktus stebuklus ir liapsusus. Ypač liapsusus, nes kažką apkaltinti dėl
> savo nesėkmių yra žmogiška :) O daugybė gerų gydytojų, kurie nedaro stebuklų
> ir nepridirbę didelių liapsusų ten tiesiog nebus paminėta.

Žiurekite atsiliepimus. Je vadovauciausi jusu teorija tureciau daryti isvada kad lietuvoje ne daktarai o burtininkai. Deja.