Tema: Re: Noriu pareklamuoti puikia svetaine.
Autorius: CatBlack
Data: 2009-09-03 13:05:40
Butent. Jeigu kas blogai - tuoj ieskom kur pasiskusti. O jeigu gerai kazka
zmogus padare, ieskoti skelbimu lentos, kad ji pagirti, paprastai
nesivarginam.

"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
šita vieta man ypač patiko :) remtis kažkieno subjektyviu vertinimu priimant
sprendimą.... nu ką aš žinau :) Bile tik padeda....

Ligonis yra absoliučiai kompetentingas įvertinti gydytoją, nes bet kuriuo
atveju sveikti reikės jam. Gydytojas gali padėti, nesikišti arba pakenkti,
ir tai labai svarbu.

Wikipedia pasikliauti negalima, ypač lietuviškąja jos dalimi

Taigi, kaip jau minėjo Arūnas, toks reitingavimas kažkiek atspindės gydytojų
atliktus stebuklus ir liapsusus. Ypač liapsusus, nes kažką apkaltinti dėl
savo nesėkmių yra žmogiška :) O daugybė gerų gydytojų, kurie nedaro stebuklų
ir nepridirbę didelių liapsusų ten tiesiog nebus paminėta.