Tema: Re: Klausimukas dėl akių operacijos
Autorius: basta
Data: 2009-08-18 08:59:20
Klinikinė patirtis - šiai dienai ragenos sustiprinimo operacija įvairiose
valstybėse gydyta daugiau nei 5000 pacientų, raso
http://www.akiuklinika.lt/lt/pages/keratokonusas. Bet kokia invazija i aki
turi ir neigiamas puses apie tai darantys operacijas uzsimena tik tada kai
sugebi pats tai suzinoti. Operavau trumparegyste pas Fiodorovo daktarus ir
tada pries 25 metus buvau uzliuliuotas, kad matysiu kaip erelis. Blogame
apsvietime matau blogai, su akiniu parinkimu didele poblema del
astigmatizmo, o ju jau vel reika. Pasidairyk aplinkui kiek toli i prieki
pazengusiu saliu zmoniu vaiksto su akiniais, nors tokios operacijos jiems
prieinamos. Nesu daktaras, gal but Tavo atveju tai neisvengiama.