Tema: Re: "elektra" nutirpde pirsta
Autorius: AS
Data: 2009-08-08 14:52:18
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:h4jsno$o39$1@trimpas.omnitel.net...
>O gali ir nepraeit. Pagadintas kazkoks nervas. Bent man jau kokie 5 metai,
>kaip jauciasi kairej rankoj, bet ne visada. Dirbant ka nors rimtesnio,
>nesijaucia ir netrukdo.
>  Gydo, daro operacijas, knaibo tuos nervus, bet abejotinas rezultatas.
> Galbut geriau paciam pastoviai mankstint, masazuot...

Mankstos reikia nepadaugint, nes per daznas alkunes lankstymas irgi dirgina,
ypac jei toks anatominis variantas, kai nervas yra laisvokas ties alkune.
Masazas = papildomas traumatizavimas, tad geriau privengti. Operacijas daro,
rezultatas buna, bet ne 100%, o efekto reiketu laukti ir iki pusmecio. Beda,
kad neimanoma isoperuoti be rando, o randas gali vel dirginti nerva. Del to
svarbu, kad ta darytu atraumatiskai dirbantis chirurgas.