Tema: Re: Energetinių gėrimų (xl, rb ir pan.) poveikis
Autorius: Rivo
Data: 2009-08-03 16:14:12
"bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message
news:h56gt1$fsq$1@trimpas.omnitel.net...
> Gera mintis. Pabandysiu tai namie atlikti.
> Esmė tame, kad mano spaudimas ir taip yra nemažas (spėju gyvenimo būdas
> davedė iki to; stresas, neišsimiegojimas, bloga mityba ir t.t.). Tai dar
> po šitų gėrimų matomai apskritai spaudimas būtų nerealus.

man gavosi priešingai... darbe pripratau prie kavos (2 x per diena minimum,
kartais tingedavau skiest o yra megstanciu dinamita) ir savaitgaliais
pastoviai galva skauda... pasimatavus spaudima kilo itarimas, kad organizmas
pripranta prie stimuliatoriu ir pats dirbt tingi... t.y. ruosiasi dozei is
anksto pamazindamas spaudima. Uztat jei siaip normalus ar padidintas
energetikai dar pakelia ir ne tik miego nebesinori, bet ir galva gali pradet
svaigt...