Tema: Re: vakcina nuo gripo
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-27 12:37:55
praeitą savaitę buvau pas diabetologę - visa praktika dezinfekuojamaisiais
purškalais nustatyta, plakatų apie saugojimosi priemones prikabinėta.
Kadangi buvau su mažąja, prisakė man būtinai dezinfekuojamąjį purškalą
nusipirkti (PAS JĄ pvz.,) ir vaiką liesti tik steriliomis sąlygomis :) Nu,
ir pasakė, kad prieškiowlinis skiepas bus rugsėjį ir tada PAS JĄ galės
pasiskiepyti tie, kurie, laikydamiesi visų aseptikos reikalavimų, iki to
laiko sugebės nenumirti. Tie, kurie sugebės numirti nuo gripo po to, kai ji
jau turės stebuklingąjį skiepą, degs baisioje pragaro ugnyje, kad jos
nepaklausė. Žodžiu, nusimato daug ašarų ir dantų griežimo:)

Aš pradedu suprasti, kodėl tiek daug žmonių vokietijoje prieš skiepus
nusiteikę