Tema: Re: Pedos skliauto deformacija
Autorius: John Smith
Data: 2009-07-27 10:44:26
Deformacija vyksta del silpnu raumenu, reikia sokineti su sokdyne, daug
vaiksciot ant pirstu (pasistiebus),
daryti pasistiebimus su didesniu svoriu rankose ar ant peciu ir pan..
Vienzo, nuoseklus darbas ir fizinis kruvis is leto keicia situacija :)
Ideklai?
Mano galva ideklai tai ramentai (tik pedos skliautui), ar ramentai isgydo
kojas... vargubau.