Tema: Re: vaikiski vezimeliai
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-22 17:13:56
dar vienas pastebėjimas dėl trijų dalių vežimėlių. Mes pirkom būtent tokį,
bet kitąkart pirkčiau viską atskirai. Dabar mano panikei 11 mėn., lopšys
nenaudojamas guli jau 5 mėn., kėdutė iki 13 kg, reiškia dar 3-4 mėn. ir po
to irgi gulės. Vežimėlis prieštankinis, atlaikys dar 2-3 metus. Tai reiškia,
jeigu nori toliau parduoti komplektą, visą tą laiką reikia laikyti (šiltai
ir tvarkingai) dvi didžiules nereikalingas dalis. Žodžiu, mažosios
kilnojamasis turtas pusę mūsų nekilnojamo turto užstatęs :)

Čia, aišku, ne visiems aktualu, bet jeigu :)