Tema: Re: izoliacinis rezervuaras
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-23 13:55:22
atsiprašau, kad tavo žinutėje nesugebėjau įskaityti, kad pas tave internetas
jau 14 metų ir kad tu tai jau radęs. Jie būtum tai radęs, tai būtum ir
nuorodą įdėjęs šitą, o ne iš viki.
Klausei, kaip vadinasi lietuviškai, aš tau pasakiau. ir pasakiau, kad
daugiau nieko apie tai nežinau. Tai kas nepatinka?