Tema: Re: izoliacinis rezervuaras
Autorius: Eimis
Data: 2009-07-23 11:37:22
Pilnai sutinku, esu bandęs ir kada galiu - taip darau, ir man tai labai
limpa kaip hobis, bet problemos sekančios:

1. Bent jau pagal visas taisykles (PADI), negali to daryti vienas, dėl
potencialių pavojų. Kolegai gali ir netikti toks būdas, netikti laikas. Esi
priklausomas.
2. Turi būti pastoviai budrios būsenos, nes kitaip baigsis liūdnai arba
amba.
3. Blaško burbuliukai.
4. LT vandens telkiniai nekomfortabilūs.

Zo, pojūčiai - taip, sulyginami, tačiau tai nėra tas pats.