Tema: Re: Vegetarai re iau serga v iu nei m s d iai
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-07 12:06:13
a štai kaip. tai kodėl nepasidalini savo "žinojimu" su tauta (išskyrus
idiotiškų delfio straipsnių postinimą)? per žema? ar visgi tik bijai
kritikos, nes pats nesi tikras dėl savo įsitikinimų?
Man su tavim irgi neįdomu lazdavotis, nes esi isterikas ir iškart puoli į
asmeninius įžeidinėjimus. Turbūt, tai vegetarizmo pasekmė :) Bet gali būti
ramus, greičiausia vėžiu tu nesusirgsi :) Kaip ir didžioji dalis mūsų