Tema: Re: Vegetarai re iau serga v iu nei m s d iai
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-04 13:07:59
aš vegetaruose vieno dalyko nesuprantu - nu nenori mėsos ėsti, neėsk, bet
kurių galų reikia bandyti kažkokiom nuo lubų nurašytom, be jokio pagrindo
tiesom įrodinėti, kad visas blogis yra mėsoje ir visi, kas ją valgo, yra
blogiečiai ir blogai baigs :)

kas yra dedama į mėsą, m? kokia yra 20-21 a. mėsos gaminimo specifika?
kur "tai" skirstoma "ajurvedoje"? Kas ta ajurveda pagal tave, knyga kokia?
:) Skaitei ją???
kaip gali būti kažkas 5000 ar kažkiek metų senumo filosofijoje pasamprotauta
apie apie 20-21 a. mėsos gamybos ypatumus, a? Ar čia visgi tai, apie ką
kiniečiai rašė - žinom atsakymą, daba sugalvosim sprendimą :)

teiva, viskas tamstos prirašinėta, pradedant delfiu, baigiant kažkieno,
prisidengusio "ajurveda", išvedžiojimais tėra niekuo nepagrįsti paistalai.
Aš ne prieš vegetarizmą, man dzyn, kas ką valgo, kol nevalgo manęs ir atrimo
mano. Bet yra vegetarai, kurie nevalgo mėsos dėl tam tikrų moralinių
vertybių, ir aš juos gerbiu. Bet yra tokie garlapanai, kurie iš to daro
klykiančią madą, ir jei yra šlykštūs.