Tema: Re: Stuburo traskejimas
Autorius: trans
Data: 2009-05-26 16:54:52
as tai noriu, bet nesitikiu isgirst normaliu atsakymu apart blevyzgu ;) Pvz
mane domina kaip pasalinti is kelio sanario susidevejusios kremzles drozles
(kitaip vadinamus intarpus). Kazkur skaiciau kad galima praplauti
artoskopiniu budu. Apie naturalius budus neteko girdet, nes intarpai
nerezorbuojasi