Tema: Re: Stuburo traskejimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-26 10:45:57
logiskai mastant-jeigu prakaitas surus-vadinasi druska eina lauk :) Belieka prakaituoti ir gerti tyra vandeni. Vieni prakaituoja lakstydami, kiti griovius kasdami, kiti pirtyje sededami. Kalbejau su vienu Impulse pastoviai gyvenanciu-tipo sako-pradejus vaikscioti visas traskejimas dingo. Sedi IR saunoje ir vandeni siurbia  :)