Tema: Re: Stuburo traskejimas
Autorius: Faktas
Data: 2009-05-26 12:53:05

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:gvg8qr$te2$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet kalbant apie stubura zinau labai elementaria versija. Del visokio sh
> slanksteliai pradeda strigti, ir kai juos per jega priverti pakeisti
> savo busena (palankstai stipriau kakla, ar sulenki nugara), jie per jega
> yra isjudinami ir pasikreipia taip, kaip tuo metu kreipiami. Ir tas per
> jega privertimas slanksteli sujudeti iseina su tokiu trakstelejimu.

pagal mane pasikreipia ne byle kaip kur kreipiami, o atsistato į normalią vietą.
sprendžiu pagal tai, jog prieš tai pradeda mausti net silpnai skaudėti,
sutraškinus, jautiesi daug geriau.
o va jei traškinant pasikreipia ne taip kaip reikia, tada prasideda skausmai,
nugaros patempimas. kažką matomai užspaudžia.

man anksčiau netraškėdavo, bet palankius treniruotes, ir padarius tą stuburo tempimą,
tipo "druskas" pradėjo traškėti. skaitau kad tai nėra natūralu gerai ir visa kita.
kažkoks išsilaisvinės daiktas pasidaro. ir manau ateity skaudės.
pvz pirštai traška, kartais orui keičiantis jau pradeda gana stipriai spaudėti.