Tema: Re: stuburo tempimas
Autorius: bzik
Data: 2009-05-15 11:53:28
man nugara nuolat kencia, nes darbe sedziu ir kumpstu, o po darbo ir
savaitgaliais visokiais ukiniais darbais uzsiimu, tai apkrovu pakankamai
daug ir nelabai geru (dideli svoriai, nepatogus kelimas, daznas lankstymasis
ir pan.)
Siokius tokius pratimus darau, kai labiau iskausta, bet kai atsileidzi, vel
apleidziu. Galvoju gal yra koks lengvas budas atsistatyt :)