Tema: Re: treniruokliai ar pratimai
Autorius: Fwd
Data: 2009-04-22 14:03:09
Jeigu čia man postas adresuotas, tai paaiškinsiu.

"pablas" <pablas112@gmail.com> wrote in message news:gsmpfj$h3$1@trimpas.omnitel.net...
>  Jei prakalbom apie traumas, tai jas galima gauti darant bet koki
> pratima.Pvz., nugara traumuojama treniruojant koju dvigalvi(!) pecius,
> rankas,koju keturgalvi ir t.t. Kad ir ka sakytu nauju madu ekspertai,
> tureti stipria nugaros apacia yra tiesiog gyvybiskai svarbu.
Susitraumuoti galima bet kokį pratimą netaisyklingai darant. Tačiau raumens patempimas ar netgi koks peties išsinarinimas neprilygsta stuburo traumoms. Todėl tokius pratimus kaip mirties trauka, ar pritūpimai, kur išskirtinis krūvis tenka nugaros apačiai, reikia ypač atidžiai ir taisyklingai daryti. Jeigu žmogus nežino kaip jie turi būti atliekami (jau nekalbu apie praktiką), tai jam būtina kad treneris tai parodytų. Prie ko mada - nesupratau:)