Tema: Re: Kaip paskatinti skrandžio rūgšties gamybą ?
Autorius: Alee
Data: 2013-11-11 22:47:33
Dėl maisto, kurį valgai norėjimo - tiesa :) ir.. kaip čia išsireiškus - I'm
getting there :) Maistas, kurį valgau man patinka (dar labiau patinka
savijauta, kol maitinuosi teisingai), bet kažkur giliai pasąmonėj dar yra
tas negeras noras be proto prisiėsti, ilgesys junk foodui ir saldumynams. Nu
bet laikausi :)

O dėl vitamino D, gal ir pagal madą. Mano atveju - vienas geras gydytojas,
prijaučiantis natūralesniems gydymo būdams, rekomendavo lašintis, kadangi
rodiklis buvo gerokai žemiau normos.

"ALORA"  wrote in message news:l5rdda$r85$1@trimpas.omnitel.net...

> kartais net apmaudu
> matyti, kaip aplinkiniai gali kirsti viską iš eilės be jokių parkių.. :)

va šitame pasakyme slypi atsakymas :)
virškinimas prasideda galvoje. Turi mėgti ir norėti maisto, kurį valgai.
valgyt reikia ne sveikai, o skaniai. Bet prieš tai reikia po truputį
pakeisti savo skonį :)

Bet vistiek, tie žmonės, kurie valgo viską ir nesuka sau galvos, kenkia
jiems tai, ar ne yra daug sveikesni, nei tie, kurie val;go 'sveikai' ir to
nekenčia. Arba kurie valgo nesveikai ir dėl to pergyvena

Vitaminas D susijęs su virškinimo sutrikimais, o šito ir dozė nemaža. Kam
tau jo reikia? Čia pagal tą naują madą, kad mums visiems jo trūksta?

"Alee"  wrote in message news:l5h1jv$n7u$1@trimpas.omnitel.net...

Dėl vaistų - faktiškai ne. Tik Aquadetrim'ą pasilašinu kartą per dieną, bet
šitas manau tikrai nekenkia.