Tema: Re: Kaip paskatinti skrandžio rūgšties gamybą ?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-11-08 15:21:32
O koks mikrobangės blogis? Pasišildyti ką labai geras daiktas, nesuprantu,
kaip žmonės be jos gali gyventi.

"AloneWolf"  wrote in message news:l5ic9b$gj3$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kas tinka vienam tai nieko nepasako ar tiks kitam.

Mūsų atveju, liepiau sugerti stiklinę šviežiai spaustos citrinos sulčių,
o kol spaudėsi sultis išnešiau mikro bangų krosnele į labdarą (prie
konteinerio). Triukšmo buvo daug. Pasekmės, gyvi požymiai nesikartoja.