Tema: Re: kas tai per diagnoze
Autorius: ALORA
Data: 2012-11-20 11:56:41
taip, as irgi manau, kad sirdis cia ne prie ko. Jeigu ju net EKG nefiksuoja gulint standartineje padetyje, tai cia gali
buti tavo fiziologija. Esu beveik tikra, kad tavo sirdyje truksta kalio arba per daug natrio. Akademine medicina tuo
neuzsiima, bet gydytojas kietas, jeigu tokius dalykus, kaip gulejimo padetis, atkasa ;)
Pagal vertes, truputi aukstokas diastolinis spaudimas, palyginti su sistoliniu. Ar inkstai tvarkoj? Pulsas aukstokas
palyginti su sistoliniu spaudimu. Tai gali buti, jeigu judejimo truksta, 'netreniruota sirdis', tipo. Turbut, esi
liesokas?