Tema: Re: kas tai per diagnoze
Autorius: Pi.
Data: 2012-11-20 10:39:33
jo, echoskopuotoja nustate.. ir ji jas stebejo itin daznai.. va... va ir
vel.. ir dar .. todel ir pati issigando,ir mane isgasdino.. tipo sirdis
issipletus ir t.t. ir pan.
o tas kitas..  pamatavo, paklause.. tada isijunge toki sena sena echoskopa
(nes pirmoji tai ten su spalvotu ir dar visokiu sustru dare).. sako nu
nelabai cia ta aparatura, bet matysim kas prie ko.. paziurejo.. sako, nieks
cia neissiplete, viskas normoj.. ekstrasistoles ir jis mate..tada paprase,
kad sesele padarytu ekg.. ten ekstrasistoliu nebuvo.. liepe laukt kol bus:)
nebuvo.. tada jis prisimine, kad echoskopuojant gulejau ant kairio sono, o
darant ekg ant nugaros.. liepe atsigult ant kairio sono ir ekstrasistoles
"pasipyle".. sako viskas aisku ir viskas cia neblogai.
kava geriu retai.. t.y. karta i kelis menesius, alkoholis dazniau:)
zoliu(neprieskoniniu) ir  kt. medikamentu nevartoju.
kraujospudis +- 120-80(bandziau matuotis reguliariai spaudima.. prisegiau
matavimus) :)