Tema: Re: kas tai per diagnoze
Autorius: ALORA
Data: 2012-11-19 19:25:04
echoskopuotoja nustate ekstrasistoles?
Ekstrasistoles nebutinai iskart patologija. gal tiriantysis asmuo tiesiog sujaudino :)
Ekstrasistoles sirdies tikrai nebado. Skausmas tame plote nebutinai sirdis. Jeigu daugiau nieko nera nera, ramiai
nurasyciau. Jeigu ekstrasistoles kartojasi dazniau nei kelis kartus per savaite, gali issitirti skydliauke. Gali buti ir
nuo kavos, alkoholio, zoliu ir medikamentu.
O kraujospudis normalus?