Tema: Re: Q: Stebuklai? :)
Autorius: ALORA
Data: 2012-10-05 11:38:29
ką man skyrei? reklamą? aš jos nemačiau feisbuke, aš ten ne reklamas žiūriu :)

o dėl 'alternatyvios medicinos' priemonių galiu tau pasakyti vieną taisyklę - jeigu siūlomas preparatas, kuris
nukreiptas į simptomą ir atseit tinka tą simptomą veikti visiems žmonėms, tai nėra alternatyvioji medicina, tai yra
šarlatanizmas. Tai yra, bandymas prastumti kažkokią medžiagą kaip akademinės medicinos vaistą. Skirtumas tik tas, kad
tas vaistas visai neišbandytas ir jo vartojimo pasekmės visiškai nenuspėjamos, jeigu ta medžiaga iš tikrųjų veiksminga.
O paprastai medžiagos yra veiksmingos, bet jas reikia parinkti pagal subjektą, o ne pagal jo simptomą. Daugiau taisyklių
alternatyviojoje medicinoje nėra