Tema: Re: Q: Stebuklai? :)
Autorius: ALORA
Data: 2012-10-03 08:44:46
jokių komentarų jiems nereikia patiems rašyti. Ir reklama tokie kaip tamsta užsiima - juk dauguma šios grupės skaitytojų
patys niekad nebūtų ten užklydę. Po to dar kažkas pamėgina pseudomokslines išvadas 'paneigti' pseudomoksliniais
teiginiais (mokslas žino/mokslas nežino. Kas tas mokslas? iš serijos 'mokslas - tai aš'?:) Va taip ir veikia šita
mašina. Nes tamsta juk čia parašei irgi tik tam, kad kas nors tave atkalbėtų arba įkalbėtų tai išbandyti