Tema: Re: Klausimas Vilnieciams
Autorius: RS
Data: 2011-07-10 01:17:38
"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
news:iuq2gr$8db$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> klausimas gyvenantiems Vilniuje. Ar jum daznai neskauda galvos (daznai =
> beveik kasdiena)? Turiu toki itarima, kad kazkas cia ne taip Vilniuje ar
> bent jau ten kur gyvenu (Karoliniskes/Lazdynai), nes pvz buvau isvaziaves
> i kaima, praleidau ten 2 savaites dabar, buvau gryzes pora kartu, visus
> kartus ir gyvenant siaip praktiskai visada skauda galva, o kaime - ramu,
> jokiu skausmu, jokios itampos galvoje. Tai pastebiu visada, ne konkreciai
> siais metais. Darbo ir itampos nekaltinkim, nes dar atostogos nesibaige,
> [...]

Girdejau Vilniuje viena moteris gydo sita ir visas kitas ligas specialiu
vandeniu. Man net recepta pavyko suzinoti: vonioj pripila i buteli vandens,
dar kazka ten padaro, ir vanduo pasidaro kitoks, ta prasme, nebe toks kaip
kiti vandenys, sudetinga paaiskinti. Vardas atrodo Daiva, nieko negaliu
pakomentuoti, reikia guglinti.

ps :) paskaityk ka parase Codec.