Tema: Re: Klausimas Vilnieciams
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-05 16:49:06
On 07/03/2011 06:40 PM, Rrr wrote:
> Sveiki,
>
> klausimas gyvenantiems Vilniuje. Ar jum daznai neskauda galvos (daznai =
> beveik kasdiena)? Turiu toki itarima, kad kazkas cia ne taip Vilniuje ar
> bent jau ten kur gyvenu (Karoliniskes/Lazdynai), nes pvz buvau isvaziaves i
> kaima, praleidau ten 2 savaites dabar, buvau gryzes pora kartu, visus kartus
> ir gyvenant siaip praktiskai visada skauda galva, o kaime - ramu, jokiu
> skausmu, jokios itampos galvoje. Tai pastebiu visada, ne konkreciai siais
> metais. Darbo ir itampos nekaltinkim, nes dar atostogos nesibaige, jokiu
> [...]

mano mintys sekancios. sportas, pakankamas kiekis miego ir geri
santykiai seimoj - trys svarbiausi dalykai savijautai. praktiskai
uztenka kazkurio vieno is situ 'nepakankamumo' ir savijauta shudina. pvz
ta savaite kai vazineju i darba dviraciu, viskas ok. jei tik pasedziu
savaite nesportaves iskart xujova. pasedi pora naktu iki velumos be
miego. savijauta xujova. susipyksti su zmona, savijauta xujova.
visa kita kaip ir px. nuo darbo kruvio ir sudetingumo praktiskai mazai
kas priklauso, jei minetus tris dalykus sekasi islaikyt pakankamam
lygyje tai viskas ok.