Tema: Re: 1 nuejimas i kaire
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-05 16:12:10
normaliu atveju, reiktų eit pas gydytoją ir kuo greičiau brudą išsigydyti,
kol dar neatsitiko blogiau. Bet tai, aišku, ereliui ne lygis. Tad niekur
neskubėk, tuoj užkrėsi savo dešinę, ji greičiausiai nueis ir viską išsitirs.
Ir sužinos, kad tos dovanos vienintelis kelias - per tamstą. Ir, jei nenorės
artimiausiu metu taip netyčiom per blatą gauti visų kitų gyvūnėlių
kolekcijos, įskaitant AIDS ir kitokius hepatitus, mes tamstą nafik ir
nebegalėsi daugiau eit į kairę, nes viengungiams visi nukrypimai yra tiesūs