Tema: Re: 1 nuejimas i kaire
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-03 13:49:32
matyt ir moteriskei ta varske buvo :) Siaip pas vyrus tai savaime praeina laikantis elementarios higienos. Kas apipjaustyti-tas aplamai nezino tokios bedos. O jei nori patikimiau ir greiciau-teks suvalgyti Suppplin 500mg  koki 10 vnt per 5 dienas :) Na, cia tinka  tuo atveju, jeigu pas moteriske buvo gardnerelos, kurios is principo gali atsirasti ir nuo antibiotiku vartojimo pvz. Na, gal cia mane kas pataisys :)