Tema: Re: 1 nuejimas i kaire
Autorius: vyras
Data: 2010-12-04 07:43:57
Na tu ir prirasei cia.
As sakau, kad visada viska plaunu po odele ir su muilu, niekada man to
nebuvo. Ta varke, nevisai varske, bet tokie kaip odos gabaliukai atsiranda
jau po keliu val. po nuplovimo. Viskas ten raudona, demem raudonom ir galas
jau net kaip lupasi, na kaip pleiskanos galvoje buna sakyciau ir aisku
persti gana nesmagiai. O plaunant vandeniu net skauda smarkiai.. kaip
degintu..
Ir tai pasidare 2-oje dienoje po nuklydimo...
Ir niekas ten nesmirdi...