Tema: Re: skiepai nuo kaules gripo pandemijos
Autorius: CatBlack
Data: 2010-08-26 17:09:19
Kzakur interneto platybese vaiksciojo paveiksliukas ar diagrama, kaip ziniasklaida is paprasto mokslinio tyrimo sugeba padaryti dideli burbula, kartais visiskai nesusijusi su pagrindiniu tyrimo tikslu.

Ar WHO puslapyje kas nors pamineta apie tai?

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:i552ln$fb$1@trimpas.omnitel.net...
VALSTYBINE ZINIASKLAIDA, tai ne tas pats kas komercine ...

"ALORA" <aloros@noutas.belekur> wrote in message
> vokietijoj vakcinos vaikams ir nerekomendavo. o vokiskos vakcinos
> nerekomendavo net ir suaugusiesiems. rekomendavo amerikoniska. pavadinimu
> nezinau, nes nesiskiepijau ir nieko neskiepijau
>
> antra vertus, kiauliu gripas praejo ir daug lengviau, nei buvo grasinta
> (bent jau vokietijoje), negi dar kazkas skiepija?
>
> trecia vertus - transliuotojas (belekoks) yra ziniasklaida ir tai
> medicinos atzvilgiu vikipedijai tolygus saltinis
>
> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag

>>> 2. "Si vakcina" - tai nera vakcinos pavadinimas