Tema: Re: skiepai nuo kaules gripo pandemijos
Autorius: Veikejas
Data: 2010-08-25 15:35:22
kas per reakcija

shaltiniu galiu nurodyti kiek tik nori, bet manau suomijos visuomeninio
transliuotojo uzteks ? visgi viskas suomishkai ...

http://yle.fi/uutiset/teksti/kotimaa/2010/08/narkolepsia_yli_kymmenella_lapsella_rokotusten_jatko_pohdittavana_1913357.html

aishku tyrimas dar tik prasidejes bet tos vakcinos duot vaikams jau
NEBEREKOMENDUOJA.

shiaip ir shvedijos spauda shia tema daug rasho siandien ir kaip suprantu
inicijuos vakcinos tyrima.

Jau prasideje svarstymai apie duoti i teisma vakcinu berods gamintojus ir
jau dabar mano kad koki 1 mln eur prisiteist kiekvienas nukentejusysis
turetu ...

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/08/narkolepsiasta_voi_saada_miljoonan_korvaukset_1929447.html

rashau cia gal kam idomu, bet jei netikit netikekit  :)
man tai labai keista kad lietuvoje apie tokiu dalykus ne zodzio nors
skandinavijoje jau kokia savaite shita tema nr 1. ...