Tema: Re: Kolos poveikis sveikatai ir Mythbusters/Discovery
Autorius: netas
Data: 2010-03-03 15:10:39
Nežinau kaip su mitais, bet aš ir kiti pažįstami esam pastebėję, kad jei
troškina, su kola nenumalšinsi. T.y. geri geri, bet vistiek norisi, vėl
geri, jau ir butelis baiginėjasi, o dar lyg troškina, ir taip be galo. O
štai stiklinė vandenuko ar sulčių - ir iškart tvarka, daugiau nebetroškina.

Žodžiu, yra pagrindas manyti, kad į kolą kažko prideda, kad daugiau išgerti
norėtųsi. Panašiai kaip su natrio gliutamatu maisto produktuose....