Tema: Re: Kolos poveikis sveikatai ir Mythbusters/Discovery
Autorius: saule
Data: 2010-03-03 09:52:31
as taip pat diskutavau su viena mama, ji man sako - dare tyrimus: vaiko
danti imete i kola ir jis ten istirpo , sakau imesk vaiko danti i
naturalias obuoliu  sultis jis taip pat istirps, bet ji vistiek sako- kola
yra labai blogai :). O as manau , kad saikingai vartojama ji nepakenks
daugiau nei kiki produktai kuriuos vartojame.