Tema: Re: Q: eda remuo?
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-02-08 20:32:10
John Smith wrote:
> sakykit kokia dieta kai remuo eda? tai va ar tarkim pienas padeda? nes man
> panasu kad atvirksciai,
> kolkas efektiviausia renie.. gal kas patars koki efektyvu ir pigu buda
> nuramint skrandi?
>

> aciu

Yra tokios Omeprozol tabletes, nzn ar lietuvoje jos taip pat vadinasi,
man padejo ne iskarto, geriant 1'a tablete i diena suvartojau du
pakelius, kol vartojau buvo gerai, nustotadavau vartot - vel tas pats.
Paskui daktaras israse stipresnes buvo 20mg paskui 40'ines. sake tokie
dalykai greit nepraaina, tai geriau koki 4-5 men net neatsimenu, dabar
negeriu jau pusmeti - nieko. Beje mityba irgi reik pakarpyt, senus
iprocius pakoreguot :)