Tema: Re: eda remuo?
Autorius: Gintas
Data: 2010-02-08 20:05:59
seniau gana daznai rydavau visokis tabletes nuo remens. Rijau zarna-tipo yra zidiniai, prisiklausiau patarimu nevalgyt prie nakti, gulet ant aukstos pagalves, nes jau budavo uzsikosedavau atsigules negyvai. Nezinau kur pasveikimo  priezastis-taciau ant bajerio pabandziau savaite isgerti po 3 litrus vandens o diena ir  pirmadieniais-isvis nevalgau, geriu vandeni. Viskas susitvarke per du menesius-nei bekoseju, nei remuo griauzia nei tableciu reikia. Pfu, pfu , pfu-ka dneprisikalbeciau :) Valgau viska, geriu vyna (seniau ragas iskart), valgau netgi eidamas i lova. Nieko ! Pakartotinai nei pas daktara ejau, nei slanga berijau. Nenoriu but isgasdintas-gerai jauciuosi , tad dziaugiuosi.