Tema: Re: Spaudimas
Autorius: pablas
Data: 2010-02-04 10:50:57
Budulis rašė:

> bent jau kns likus viena normali, sanciuose.
> undine jau nebe tas.
  Karta sumaniau i Undine nueit darbo diena ryte. Pirtis dar buvo uzdaryta,
tik burelis inteligentisku pensininku buriavosi prie duru.
Va tada tai pasipirtinom.
  Abeju pirciu yra puikus garas, tiesa, skirtingas. Undineje paruost
gera gara yra zymiai sunkiau. Ir daznai atsiranda tokiu, kurie
puiku gara sugadina :)