Tema: Re: Velniukai akyse
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-21 10:43:38
man kažkada per abitūros egzus viena juodoji dėmė akyje buvo. Kol pavyko
patekt pas gydytoją, kol pradėjo kažkokius tyrimus daryt, baigėsi egzai,
išsimiegojau ir praėjo dėmė :) Taip ir nenustatė nuo ko, bet irgi sakė, kad
greičiausia buvo padidėjęs akispūdis ir kad būklė nėra nepavojinga. Todėl
pas gydytojus tikrai reiktų apsilankyti.

Jonbabaliai gali skraidžioti nuo kraujospūdžio šuolių - pvz., staigiai
pakeitus padėtį, iš gulimos į stovimą ar pan.