Tema: Re: Velniukai akyse
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-21 09:39:17
O bet užtai ir klausiau, ar tik vienas ir visą laiką, nes tada ne tas.
Tas museles tai aš žinau, jos po vieną nebūna, ir, bent jau man, tai
būna, tai nebūna (gal tik sąmonė jas "išjungia", nežinau), ir
"plaukioja" akyje kaip koks planktonas :)))

O va jeigu tik vienas taškas ir dar pakankamai stabilus, tai varyčiau
pas gydytoją. Ir dar tegu būtinai akies spaudimą pamatuoja (su kraujo
spaudimu neturi jokio ryšio).