Tema: Re: Kontaktiniai lesiai
Autorius: lllll
Data: 2009-12-30 15:31:50
Kai akys padziusta, truputi sunkiai sukiojasi patys. Labiausiai pasijaucia
pries veja einant, prirukytoj patalpoj, ilgiau dirbant prie kompo. Juk ir
laikosi, ir sukiojasi ant asaru pleveles. Padzius vos vos, akys dar net
nejaucia - ir tenka arba lasinti lasiukus, kad patys atsistatytu, arba atgal
pirstukais atsukineti.